17 Грудня 2014

Бізнес з продажу живого пива у великих містах почав вимирати, зате спеціалізовані магазинчики стали відкривати в райцентрах. Розпочатий в 2009-м бум на «живе» пиво у великих українських містах поступово сходить нанівець через істотне падіння продажів, пише «Деловая столица». Як відзначає видання, причин ситуації, що склалася декілька. По-перше, місця на даному ринку для всіх бажаючих вже просто не вистачає. Тільки за перший рік пивного буму в Києві відкрилося близько 200 закладів, а сьогодні пивних «разліваек» в столиці налічується близько 800.

По-друге, подорожчав сам продукт: за останні два роки ціни на фірмове розливне пиво зросли на 20%. Сьогодні ж середня вартість літра живого пива становить близько 16 грн. Нарешті, подорожчала і сама оренда землі під торговими точками. Якщо на початку пивного буму в столиці за оренду 10 кв. м підприємці платили 2 тис. грн. на місяць, то сьогодні орендна плата 10-ти квадратів зросла до 5 тис. грн.

Зі слів директора з розвитку франчайзингу мережі «Пивний магнат» Володимира Ломакіна, навіть незважаючи на тимчасове пожвавлення на ринку в переддень Євро-2012, підприємці поступово переміщуються з великих міст в дрібні населені пункти, до яких пивний бум поки не докотилася. «Особливо цікаві для бізнесменів навіть не обласні, а районні центри з населенням до 50-70 тис. чол. У багатьох таких містах спеціалізованих магазинів поки немає взагалі, і живе пиво для місцевих жителів є дивиною », - зазначає видання.

#